Dance Art

Sista föreställningen av "Dance Art" är gjord och imorgon får jag jullov!! Åker hem på tisdag och är hemma i stort sett hela lovet, förutom nyårshelgen då det blir stockholm! Ska bli såå skönt att inte göra ett skit. Har i stort sett ingenting planerat och det känns helt rätt. Jag längtar efter att ligga i soffan hela dagarna och kolla på film i smutsigt hår och pyjamas. Jag längtar efter att sova tills jag vaknar och ha tid att göra saker jag aldrig annars hinner. Och jag längtar till att komma till det stadiet då jag blir lite smått uttråkad och längtar tillbaka till skola, rutiner och vardag.

Vi har kört föreställningar hela veckan på skolan och det har gått riktigt bra! Jag var med i Maddes nummer "The Expert" och i Lees nummer med klassen. Jag gillar verkligen båda koreografierna jättemycket, dom är så olika, och utmanande på olika sätt. Gillart!! Idag fick vi köra en extra föreställning efter den vanliga för att det var så mycket folk som ville se som inte fick plats på föreställningen. Kändes lite segt, men när vi väl körde var det bara kul. Fick stå på scen en extra gång liksom, varför klaga?
Mammi & pappi var o kollade idag, igår var sofia där och i tisdags Henrik & Malin. Så lite publik har jag allt haft, alltid lite extra kul då.

Imorgon är det den sista klassen för året och jag har tänkt att ta afro/modernt och köra gärnet. Bra slut på terminen liksom. Sen ska jag luncha med mammi innan det ska förberedas för kvällen. Det är klassfest och utgång som gäller och jag är taggad till tusen! Vi ska fira att vi har klarat en termin på Balettakademien och att vi har 5 underbara terminer kvar tillsammans!! Jag älskar verkligen min klass, ni äger <3

Nu är tvätten klar så jag äntligen får sova! G'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0