Så där ledig

Jullov. Jäkligt skönt! Fick jullov i fredags efter en köttarklass i afro och på kvällen blev det party och utgång med klassen. Så sjukt härliga människor och jag är verkligen så glad att jag får vara en del av vår fina klass <3

Helgen har sen bestått av julfirande med fina Sofia. Tacomys, julklappsbyte, diskborst-tandborstning och mys! Sen lite jobb på det och helgen var fulländad ;)
I måndags julshoppade jag det sista och sen firade jag jul med brorsan och Malin eftersom dom ska fira med Malins familj i år. `Det var supermysigt och jag åt som en bäver. Lite så jag jobbar.

Men nu är jag alltså hemma i Karlskoga sen igår. Har ägnat hela dagen åt att julpynta här hemma. Granen blev riktigt nice faktiskt, lite stolt är jag allt. Imorgon är det bakdag för mig del. Har erbjudit mig att baka allt julgodis så det blir nog en hel del att göra, men det är mys! Känner mig lite som en hemmafru som fixar och donar medan mamma och pappa fortfarande jobbar.. kanske nått att satsa på?

Time to sleep! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0