22 november

Den här veckan har börjat ganska dåligt, känner mig jättetrött och ingenting känns speciellt kul. Jättejobbig känsla! Har bestämt mig för att det ska bli ändring på den saken imorgon. Ska gå in med den inställningen iaf så får vi se om jag lyckas hålla humör och ork uppe. Jag tror jag måste försöka ta vara mer på allt jag gör om dagarna och vara i det jag gör 100%, inte låta allt flyta på som en stor massa med saker som det känns som jag måste ta mig igenom så jag tillslut äntligen får lägga mig i sängen och sova. Nej nu ska pihlen skärpa sig så det bli ändring här!

Idag har jag shoppat lite julpynt! En slags adventsljusstake, sån där man tänder ett ljus varje söndag. Den blev jättefin när jag hade pysslat lite med den - bild kommer när jag får tända första ljuset på söndag! Jag ser verkligen jättemycket fram emot julen i år av någon anledning. Vill köpa massa julpynt, se på julkalendern, äta risgrynsgröt och bara mysa till max. I år ska jag verkligen ha en riktig mys-jul med allt vad det innebär!

´Nu ska det sovas och laddas inför morgondagen. Hej svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0