en fin helg

Jag har verkligen haft en mysig 1:a adventhelg! Startade helgen med Bowling och middag med jobbet, hur kul som helst med bowling ju! Var en evighet sen sist och det tog ett tag innan jag kom igång, men sen så vann jag faktiskt på min bara och kom 2:a totalt :)
Lördag fortsatte med jobb, inte lika jättekul kanske men helt okej. På kvällen åkte jag till Sofia för att ha myshelg med henne <3 Vi åt middag, bakade lussebullar & pepparkakor och hade det mysigt. Sen sov jag kvar där, i mitt lilla rum som jag har bott i när jag har våldgästat stackarna förut när jag inte haft någonstans att bo ;)
Söndagen bjöd på långpromenad i duggregn och sen advents-kalas för Sofias mamma som fyllde år. En fin helg. Som en liten välbehövlig weekend. Tack fina mor&dotter Saraceno för det.

Igårkväll var jag barnvakt åt det lilla livet här i huset. Hon är lite i trotsåldern tror jag, men hon gillar mig så det går bra. "flickan maria" som jag kallas kan detdär med att leka princessa och tiger. En av mina alla mina hemliga talanger;)

Jag har också blivit lite småsjuk, inte alls kul. Jag vill ju dansa! Satt och tittade på klass idag och får se hur jag mår imorgon. Jag har ju trots allt varit och storhandlat på apoteket idag. Handlade så mycket att jag fick bli premiummedlem på apoteket gratis. Haha pansionärsvarning på mig alltså :)

Godnatt på er fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0