Nystart

Jag är tillbaka. Bättre än någonsin förut. Mina två tidigare bloggliv varade inte så länge, var inte speciellt innehållsrika och saknade det där lilla extra. Men nu ni, nu har jag återuppstått bättre än någonsin förut. Så håll i er för här ska det bloggas!

Jag har väl tänkt att skriva om mig, mitt liv och saker jag funderar på. Dans kommer nog få ta stor plats här också, det är ju liksom det jag är. Antagligen blir det också en hel del av mina konstiga funderingar på vardagliga händelser. För det är nämligen så att jag i många situationer "skriver" i mitt huvud om dagarna. Sitter jag på tunnelbanan och ser en man med stor näsa, kan jag tänka ut som en liten artikel om varför jag tycker att hans näsa är stor, är det för att jag har en liten näsa eller för att hans näsa faktiskt är gigantisk? Kanske ett dåligt exempel, men typ så. Jag argumenterar mot mig själv och försöker få till bra formuleringar. Knäppt jag vet, men så är jag.

Sen så ska jag väl också meddela att jag inte är någon sådan modebloggerska som lägger upp dagens outfit och annat viktigt. Jag erkänner att jag kan läsa sådana bloggar och fascineras, men det är inte riktigt jag. Så om ni vill ha modetips och 100 bilder på mig/dag så kan ni lika gärna sluta läsa här och nu. Men i alla andra fall keep on reading! Vem vet jag kanske blir asgrym på det här med bloggande!







Ja då var det igång, mitt nya bloggliv. I'm exited!


Kommentarer
Postat av: n.

Like ;) Welcome back!

2011-11-14 @ 22:57:19
URL: http://nicle.blogg.se/
Postat av: Sussipussi

Haha älskade Mippi! Jag följer din nya blogg genast! Hoppas du har det toppen, gud så jag saknar dig.. Puss!

2011-11-14 @ 23:17:28
URL: http://susssy.blogg.se/
Postat av: Linnea!

Lägger till i Bokmärkesfältet :D Bli en sån där bloggare (bloggerska?) som får sitta med i morgonsoffan i TV4! :D

2011-11-15 @ 09:21:32
Postat av: Sophie

Du glömde en sak att skriva om - en mycket viktig sådan dessutom... En stor del av ditt liv. Har du kommit på det än? Om inte så blir jag ledsen i ögat för det är ju jag ju! Mohaha, I will wait for you! Älskar dig skrutt!

2011-11-15 @ 16:24:49
Postat av: Maria

Söta ni är vänner <3 då vet jag iaf att jag har 4 trogna läsare ;)

2011-11-15 @ 18:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0