Trött tjej hej

Här har vi då lilla jag igen. Trött och jävlig men annars ganska glad. Det är så sjukt mycket nu att jag inte riktigt hinner med mig själv, och då är det mycket vill jag lova. Jag gillar ju att ha mycket att göra, vet inte riktigt hur man gör utan att hela tiden ha något på gång, men nu är det som sagt lite väl mycket även för mig. Men det är bara att köra på, det är ju som tur är bara roliga saker jag ägnar mig åt. Skola, Lena Ph, Rep, jobb - i will make it!

Idag har det varit en bra dansdag, roliga klasser som har gått hyfsat bra :) Först musik - kul och ganska soft, modern klass med Lee - jag bara älskar hennes köttiga klasser, sen jazz med Emilio - vem älskar inte jazzwalks och piruetter(?), och sist koreografirep med Lee. Galet svår koreografi men riktigt bra!! Den kommer bli helt jäkla awesome när den sitter. 

Efter skolan sprang jag och Cicci iväg till Clarion Hotell och kollade in min fina Sofia när hon dansade i foajén. Så härligt med impro bland folk, gillar skarpt!! Efter det skyndade vi tillbaka till skolan för rep med "Experts". Den är awesome, vi är awesomest och vi ska komma med till studioföreställningen annars blir jag ledsen i ögat.

Så kom jag hem typ 22, slängde ur alla svettiga kläder ur väskan, packade ner nya, tog en dusch och åt lite. Nu är det verkligen dags för sängen, någon timme för sent mot vad jag egentligen behöver. Men men man måste ju ta vara på dygnets alla timmar.

Ciao for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0