vardagsmys!

Idag efter skolan fikade jag och min fina Christine! Så härligt att träffa dig vännen min<3 Det blev ett super avbrott i vardagen, det är sådant jag behöver. Jag tycker du ska flytta till Stockholm så vi kan ses oftare!

Måste ju också meddela att vi kom med till studioföreställningen med "Experts"!! Så jäkla kul :D allt slit lönade sig tillslut! Det är veckans stoora +!

Imorgon är det redan fredag, veckorna går sjukt fort tkr jag. Imorgon blir det en lite annorlunda dag i skolan med föreställning och sen på kvällen vankas det Bowling och lite partaj med Princess, jobbet alltså. I övrigt ska det jobbas i helgen, träffa min fina Sofia och ta igen massa tid när vi inte har setts, och tillsist lite barnvaktssittande. All potential för en lyckad helg! Avslutar inlägget med en mysig bild på mig & Christine. Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0