söndagsmys

Idag har jag haft en sjukt ledig dag, så härligt! Jag har pysslat lite här hemma, handlat massa mat (fattar inte hur det kan gå åt så mkt mat, jag är ju ändå bara en person!), invigt min nya fina dammsugare och sovit massor. Jag gillar dagar när man inte har några egentliga måsten utan bara kan glida runt lite som man vill.
Jag gjorde om min adventsljusstake till nått slags frukt/ljus-fat. Visst blev det fiint!? Ja jag är lite stolt. 





Imorgon tar jag tag i en ny vecka på ackis! Nu börjar vi att gå efter vanligt schema igen, efter förra veckan som var "mjukstartsvecka". Vet inte riktigt vad som var mjukstart med den, visst hade vi lite mer snack än vanligt, men det var faktiskt i stort sett som en vanlig vecka. Träningsvärken var det verkligen inte mjukstart på iaf. Shit alltså, hade svåra problem med att gå sista delen av veckan. Nu har det släppt så nu är jag taggad för att träna fram lite ny värk. Imorgon har vi en köttar-dag så det ska nog inte vara några problem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0