shopping

Yes idag har jag shoppat kläder för första gången på... 2-3 månader typ. ¨Jag älskar att köpa nya kläder men har verkligen minskat på det under de senaste åren! Sen jag flyttade hemifrån har jag liksom prioriterat om lite i livet. Det är mer värt att äta gott, göra roliga saker och bo bra än att köpa nya kläder helt enkelt. Rätt sund prioritering. Men under de senaste veckorna när det har blivit varmare och jag faktiskt har kunnat använda vanliga kläder istället för att gå runt i massa träningskläder hela dagarna, har jag verkligen trättnat på utbudet i min garderob! Så idag efter skolan inhandlades ett jättefint linne från Gina Tricot och tro det eller ej, en klänning från H&M. Jag måste nog räkna mina klänningar snart, det är helt sjukt hur många jag har! Men jag får inte nog, och jag vill ju inte ha samma klänning föör många gånger!
Detta inköp gjorde att jag började prova alla mina klänningar och andra sommarkläder och det har i stort sett ätit upp hela min kväll. Har mixat o matchat, återupptäckt massa fina sommarskor i garderoben och helt plötsligt, med endast 2 nya plagg i min garderob funderar jag på när jag ska hinna använda allt snyggt jag har.

Nu ska här sovas och laddas för skola imorgon. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0