oväntat återfall

Som ni ser finns det ändå lite ambitioner om att ta upp det här med bloggandet igen, har ju ända tagit kraft att fräscha upp den lite. Eller ja, jag bad syrran att hjälpa mig eftersom jag är sjukt dålig på sånt.. Så hittills i min ambition att starta upp bloggen igen har jag väl inte varit såå aktiv, men det kommer!

Egentligen tror jag väl inte att denna blogg tillför världen så mycket, men har en tanke om att det ska tillföra mig själv något och att det ska vara huvudsyftet med den. Sen om någon läser då & då är det väl ett plus.

Så vad har då hänt sen sist. Vid mitt förra inlägg skulle jag precis börja vårterminen på Balettakademien, det var vinter och det säger sig självt att det har hänt en hel del i mitt liv sen dess. För mycket för att uppdatera er om allt här, så istället får ni här en uppdatering om nuläget;
Jag bor fortfarande kvar i mitt krypin i Bromma, går i 1:an på Balettakademiens yrkeslinje, jobbar på Konditori Princess, äter helst tacos och har oftast alltför mycket att stå i. Har massa underbara människor omkring mig om dagarna här i stockholm och andra som jag inte träffar dagligen men som betyder mycket! Jag ser fram emot; härliga vårkänslor, föreställning 24-25 maj med skolan, sommarlov, fylla år, midsommar, Italienresa med bästa Sofia & massa dans, träffa saknade vänner jag ser alltför sällan, lata dagar hemma i Karlskoga och att umgås med familjen.
Där har vi mig för tillfället.

Jag känner nog att det får räcka såhär för nu. Men jag återkommer snarast. Jajamän! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0